Tuesday, April 21, 2009

Perancangan Untuk Ke KLIBF 2009

Sudah lama saya merancang untuk ke Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2009. Namun masih tidak berpeluang untuk berkunjung ke sana memandangkan Practical Training sudah bermula seawal minggu ini. Terasa agak ketinggalan berbanding mereka yang sudah ke sana.

Saya mampu bertahan berjam-jam lamanya apabila berada di sesebuah kedai buku akibat terlalu khusyuk melayan timbunan buku. Banyak yang hendak dibelek. Sedar-sedar, kaki dan tangan telah pun lenguh.

InsyaAllah, jika tidak ada aral melintang, saya bakal menjejakkan kaki ke KLIBF 2009 pada 26 April nanti. Last but not least...

Agak hampa kerana hajat untuk bersua muka dengan penulis-penulis kegemaran saya tidak kesampaian. Mereka berada di PWTC pada peringkat awal pameran lagi.

Beberapa tajuk buku sudah saya siapkan dalam satu senarai pendek.

Tidak sedikit pelaburan yang akan dibuat, namun berbaloi demi melakar masa depan yang lebih cerah.

Semoga Pesta Buku kali bakal menemukan saya dengan penulisan yang berada di luar jangkaan.

No comments:

Post a Comment